دختران کانون "عاشورا" در شهر بام، گواهینامه حفظ قرآن دریافت کردند
دختران کانون "عاشورا" در شهر بام، گواهينامه حفظ قرآن دريافت کردند

دختران کانون "عاشورا" در شهر بام، گواهینامه حفظ قرآن دریافت کردند

گواهينامه حفظ عمومي قرآن به 16 تن از دختران نوجوان عضو کانون فرهنگي هنري "عاشورا" مسجد امام حسين عليه السلام شهر بام، شب گذشته و در مراسمي معنوي اهداء شد.
شناسه خبر : 61349 تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۱۲:۴۸

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی؛ طی مراسمی یکشنبه شب، 19 فروردین ماه جاری  با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی و سرپرست  ستاد کانون های مساجد استان، از فعالان قرآنی و تلاشگران مسجدی منطقه بام تقدیر و تعدادی از دختران گواهینامه حفظ عمومی قرآن دریافت کردند.

در این مراسم که «ابراهیم محمدی»، فرماندار بام و صفی آباد نیز حضور داشت، ابتدا از حجت الاسلام محمدی امام جماعت پرتلاش بام تقدیر شد و پس از آن گواهینامه 16 تن از دختران نوجوان که گام های بلند حفظ قرآن را برداشته ورفته رفته  مشغول حفظ کل هستند، اهداء شد.

 

همچنین از دو مربی قرآنی کانون فرهنگی هنری عاشورا و خانه قرآن شهید نیکوکار بام و  دوتن از فعالان کانون برای همکاری ثبت فعالیت ها در سامانه بچه های مسجد  نیز با اهداء لوح سپاس قدردانی شد.

 

این نشست با هدف ارتقاء فعالیت های قرانی و توسعه فرهنگی منطقه با حضور فعالان مسجدی روستاهای جهان، نوده، قارضی، آق قلعه و  خرق شکل گرفت و پس از هم اندیشی و عنوان مسایل و مشکلات و نیز ارائه راهکارها پایان یافت.

 

پایان/